Romancing SaGa En;gliSh

Beginning the another SaGa.

ストルムィクネン Strumiknen

f:id:mario-4649:20210721175432j:image

[お前、俺より強いか?]ストルムィクネン [Strong Than Me?] Strumiknen

俺は傭兵だ。雇い主を勝たせたり、命を守ったり、依頼はやり遂げる。だが俺はお前の奴隷じゃねえ。俺に命令できるのは、俺に勝てる奴だけだ。

I'm a mercenary. I give my employer victory, protection, whatever I'm asked. But I ain't your slave. You can't tell me what to do if you haven't beat me in a fight.

 

[ブタって言うなよ!]ストルムィクネン [Don't Call Me a Pig!] Strumiknen

俺は強い奴が好きで、弱い奴が嫌いだ。頭がいい奴が好きで、バカは嫌いだ。そして、俺のことをブタって呼ぶ奴が嫌いだ。そういう奴は、次の瞬間には断面に成ってるだろうけどな。 
I like the strong and hate the weak. I like the smart and hate the stupid. And I hate people who call me a pig, although those who do end up with a broken face the next moment.