Romancing SaGa En;gliSh

Beginning the another SaGa.

クジンシー Kzinssie

[我が名はクジンシー]クジンシー [I Am Kzinssie] Kzinssie

俺は七英雄クジンシー七英雄最強だ。最強だぞ。恐れをなしたら逃げよ。逃げぬのか。ならば、死ぬのみだ。ソウルスティール!

I am Kzinssie of the Seven Heroes. The strongest of the Heroes. I am the strongest! If you fear me, then run. You wish to stay? Then you shall die. Soulsteal!


f:id:mario-4649:20210703144639j:image

[なってやったよ七英雄]クジンシー [Generous Hero] Kzinssie

俺は昔から強かった。ワグナスもノエルも俺と目を合わせることさえ出来なかった。あいつらが仲間になってくれと頼んできたから仕方なく、なってやったのさ七英雄にな。

I've always been strong. Wagnas and Noel were both scared to even look me in the eye. When they asked me to join the Seven Heroes, I felt generous and said yes.

 

[吸収の法、最高だね]クジンシー [Assimilation Is the Best] Kzinssie

ナンだ、この感じ。力が集まって来るぞ。これが吸収した魔物の力なのか。こいつはいいや。この力があれば、誰もこの俺に逆らえない。
What is this sensation? Power is gathering about me. Is this the power of the demon I absorbed? Excellent. With such power, no one can stand against me.

 

[力が俺を変えていく]クジンシー [Power Is Changing Me] Kzinssie

この力、この力があれば俺は何でも出来る。俺は、俺はどうしちまったんだ。何か怖い物なしの気分だぜ。ノエルもワグナスも跪かせることが出来る。ロックブーケを手に入れることも出来るぜ!
With this power... nothing is beyond me. What... What's happening to me? I feel like I've shed all fears. I could bring Noel and Wagnas to their knees. Rocbouquet could be mine!

 

[ピカピカに磨いて]クジンシー [Sparkling Clean] Kzinssie

このピカピカの床。さりげないアピールさ。「こんなにピカピカ!クジンシー様って素敵!」さあ、早く気づけよ、ロックブーケ。おい、どこ行くんだよ!ああ、床の反射がまぶしい!
This shiny floor? It's a low-key attention grab. "So shiny! Kzinssie, you're amazing!" Hurry up and notice, Rocbouquet! Wait, don't go! Gah, the glare's too bright!