Romancing SaGa En;gliSh

Beginning the another SaGa.

シリュー Sireugh

[おいていかないで!]シリュー [Don't Leave Me!] Sireugh

デューンミルフィーポルナレフ。ずっと三人と一緒に育ってきた。三人がいつかは未来世界へ旅立つんだと知っていたけど、その日が明日だなんて… やっぱり一人になるのはイヤ!

I grew up with Dune, Milfie, and Polnareff. I always knew they'd leave for the Future World one day, but to think that day is tomorrow... I don't want to be left alone!


f:id:mario-4649:20220806124508j:image

[わたし、強いわよ]シリュー [I'm Tough, You Know] Sireugh

はっきりとは言わないけど、わたし、デューンより強いわよ。デューンは自分が一番だ、と思ってるよね。そういうキャラだから。彼を傷つけないように、わたしも気を遣ってるのよ。

I wouldn't say it outright, but I'm stronger than Dune. He thinks he's top dog, but that's just how he is. I don't want to hurt his feelings, so I'm nice about it.

 

[やっぱり人間ね!]シリュー [Being Human Is the Best!] Sireugh
メカになったり、モンスターになったり、それはそれで面白いんだけど、やっぱり人間だよね。武器を使ってぶん殴るのが最高に気持ちいいし、何と言ってもわたしがこのチームのエースだから。
Turning into a Robot or a Monster's pretty fun, but being Human is the best. Nothing like using a weapon to give 'em a good beating. And I am, after all, the ace of the team.